ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
Η Palmhill Boutique είναι το αποτέλεσμα ενός εγχειρήματος που αφορά στην εισαγωγή και διάθεση των κορυφαίων σε ποιότητα προϊόντων για το σκύλο και τη γάτα.
Η συνεχής χρήση διαφορετικών, αλλά μόνο των εξαίρετων προϊόντων της αγοράς, μας έδωσε τη δυνατότητα να τα μελετήσουμε και να γνωρίσουμε τα πλέον αποτελεσματικά στον τομέα της διατροφής, της υγιεινής και των αξεσουάρ για το σκύλο και τη γάτα.
- Στα καταστήματα μας σας περιμένει μια ευρεία γκάμα από αξεσουάρ αλλά και μεγάλη ποικιλία ζωοτροφών.
- Επίσης στην εταιρία μας λειτουργεί εξειδικευμένο τμήμα Grooming για σκύλους, τμήμα εκπαίδευσης και τμήμα ξενοδοχείου σκύλων
Όλα τα προϊόντα μας παραδίδονται σε εσάς με 4 μεθόδους:
1. Με δικά μας μέσα
2. Με υπηρεσίες ταχυμεταφορών (Courier)
3. Με πρακτορείο μεταφορών (για παραδόσεις εκτός Αθηνών μεγάλου όγκου ή βάρους)
4. Με παραλαβή από εσάς από την έδρα μας
Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση τηλεφωνικά .
Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:
- επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα
- το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί
- το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κοκ)
- τα έξοδα μεταφοράς προς το εμάς επιβαρύνουν τον πελάτη, ενώ τα έξοδα αποστολής του επισκευασμένου ή αντικατεστημένου με νέο προϊόντος εμάς.
Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 7 ημερών τότε το Palmhill Boutique δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.
1. Με πιστωτική κάρτα
2. Στην έδρα μας
3. Με αντικαταβολή στον εκπρόσωπο της εταιρείας
4. Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό